5 september

paulina

Halv åtta fick jag ett sms, där det stod att malin2 mådde dåligt. Vilket betydde att vi inte hade första lektionen idag vilket var dans, detta pga att vi endast är 4 stycken i vår grupp, & är en sjuk då ställs lektionen in. Ganska skönt va? Jag tackade inte nej till sovmorgon idag! haha. För idag kommer bli en låååång dag.
Ska snart till skolan & ha svenskaB, sen efter det blir det 2 timmar och 40 minuter lång lektion där vi ska arbeta med projektarbetet, & jag har verkligen ingen aning om vad mitt ska handla om. Det kommer bli ett tufft år, huh? haha.
Sen när skolan äntligen är slut ska jag hem, hjälpa mamma lite, ta en dusch & sen ska jag hem till Malin2;s systers lägenhet och förfesta, för sen blir det utgång. Så vi hörs imorgon då jag kanske berättar om hur det var, förhoppningsvis lite bilder också!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0