:D

malin
haha nu är det faktikst dags för mig att uppdatera lite! ahhhhh!
och som paulina har skrivit här nedan så ska klassen till sälen över nyår, och jaaa.. det suger...eftersom jag kommer att vara i thailand över nyår! okej, jag kommer ha sjukt gött i thailand men jag kommer även missa så mycket annat roligt!

skolan är igång förfullt igen, fn-rollspel, projektarbete, egna danser. det är väl de största arbetena just nu iafall.
de verkar riktigt roligt, men krävs mycket arbete i alla ämnena.

idag händer för övrigt inte alls mycket, eftersom jag är hemma och har feber! wihoooo.
har gjort lite skolarbete och ska nog göra lite käk nu...

har nog inte skrivit i bloggen efter jag kom hem från fuerte(!?) och det var ju ett tag sedan nu, cirka 1 månad... hmmm..dålig uppdatering. men vi hade det sjukt bra iafall :D

see yaaa!

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0