en praktikplats fixad!!

paulina

yeees, vi har alltså en praktikplats fixad i lindvallen, nu håller vi på att fixa ännu en i hundfjället/tandådalen. Jag hoppas verkligen att vi får den. Hade varit så jäkla roligt!! Annars får vi väl söka på ett annat ställe ;b

Idag var i alla fall malin här, vi kollade lägenheter & hus i stockholm. Vi hittade ett hus till oss, det var heeelt perfekt för oss, det kostde endast 12 miljoner & det är väl inte så farligt, eller?! haha. nej men tänk om man haft råd med ett sådan slott någon gång i framtiden, men jag tror itne att jag kommer att ha råd med om jag jobbar som polis! jag får väl helt enkelt gifta mig med någon rik..
jag var ju inte så smart som vissa andra & sålde sin oskuld, tänk vad mycket pengar man hade haft då. höhö.

nej nu ska jag försöka städa?! eller så gör jag det på torsdag när jag är ledig.. hmm?!

tjarååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0