..

paulina

Jag har haft en väldigt trevlig helg! Igår var det 70-års kalas, det är min farmor som fyllt 70. Efter det tog jag tåget till Bjuv där Sandra hade 18-års fest. En massa folk och det var trevligt.
Sen när vi skulle åka hem så körde Linus och då blev vi stoppade av polisen, så Linus fick blåsa & visa körkort. Men allt gick bra, hehe. Sen så sprang jag upp och hämtade mitt leg sen blev det en liten runda på stan med Jenny & Fanny. Då träffar man på sin mamma ute också, hmm.. det känndes konstigt?! haha.

Idag så är jag seg, riktigt seg. Jag bara går runder här hemma & vet inte vad jag ska göra.. men men, får väl lägga mig tidigt eller något, men det tror jag inte blir av ;b haha.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0