ingen lust längre...

paulina

Jag vill inte vara kvar här längre, helsingborg, skåne, ja jag vill härifrån. Jag känner ingen lust att stanna kvar.. Jag har inte kul längre.. Eller det är kul i skolan med alla i klassen, allt annat är tråkigt. Inget är som vanligt, med kompisar osv. Allt bara förändrades över en sommar. Man träffade en hel del nya, men man förlorade också en hel del äldre kompisar.. kompisar som jag gärna hade haft kvar nu. Vissa har man inte förlorat helt, men halvt i alla fall. Jag tycker inte det är kul. Och eftersom alla andra har förändrats & verkar trivas med hur det är, vill jag också kunna göra det. Men jag kommer aldrig kunna göra det här, inte som det är nu.
Ifall jag ska kunna vara glad efter skoltid måste jag flytta, kanske inte för alltid, men för en tag. Ja jag flyttar gärna för alltid det är inte det, men jag känner att jag måste ha gått ut gymnasiet. Men man kan ju alltid komma tillbaka nästa år?! Eller det kanske är för sent nu?
äsch jag orkar inte mer, jag har aldrig trivts i helsingborg och jag kommer aldrig att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0