nästa år kommer att bli ett bra år

paulina

allt, allt kommer att hända 2009! det kommer nog att bli det bästa året någonsin tror jag. ja jag tror verkligen det.

26 december åker jag till sälen med några stycken i klassen och där kommer vi att stanna över nyår.
vecka 5 åker jag till sälen med mammas familj.
vecka 10-11 ska jag praktisera i sälen!

& inte nog med det, jag tar STUDENTEN!!!
fatta, aldrig mer skola, eller jo det blir det ju antagligen, men det är ju flera år kvar tills dess. Innan dess ska jag förhoppningsvis åka utomlands & stanna där ett tag, men innan dess ska jag nog jobba i sälen!! vem vet jag kanske till och med stannar där & inget blir som tänkt.. Det hade jag verkligen gillat. ohhja ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0