otroligt seg..

paulina

Jag hade riktigt kul igår! Var hemma hos malinp & käkade, jag åt pasta med pastasås, & dom andra käkade tacos. Vi hade gjort ett otroligt gott bål, som tog slut, jag tror att jag drack upp det mesta.. Det var typ bara jag & malinp som tyckte det var gott, de andra klagade på att det smakade för mycket vodka. Men men, efter att ha haft det väldigt kul där så stack jag in till stan för att gå ut med bs & några andra. Men när jag kom fram sa de att de tänkte sticka till Rydebäck för att det var fest där, men dit vill jag inte mer, det blir bara fel.. Så jag gick hem, tittade på film & somnade.
Vaknade idag klockan 13 av att jag var ensam hemma, hur skönt var inte det?! haha. Så ja idag har jag bara slappat, mamma & resten av familjen kom precis hem & nu ska jag titta på hål i väggen.

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0