shoppa?

paulina

Idag blir det en shoppingrunda, jag måste verkligen hitta något att ha på mig tills på lördag. Känns som om jag har tröttnat på det mesta jag har hemma, hade inte varit helt fel att slänga ut det mesta & bara köpa en massa nya saker. Men så kan man inte göra, eller jag har väl rättare sagt inte råd med det. Men jag har funderat på att köpa en garderob, så att man kan se vilka kläder man har lättare. För nu när jag har en byrå slänger jag bara ner allt & har egentligen ingenaning om vad jag har för kläder.
Men jag kan erkänna att jag hade behövt rensa, tror det finns ganska mycket kläder som jag inte använder, men där kommer vi till ett annat problem, jag är för LAT. Jag orkar helt enkelt inte rensa, sen får jag alltid så dåligt samvete av att slänga kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0