Sov gott!

Paulina

Kom hem för en stund sedan, har varit hemma hos Jenny med MalinA, Malinp & Andrea. Det var riktigt trevligt & lite bilder kommer upp när de andra har skickat. Men i alla fall, vi lagade flygande jakob & drack läsk. Sen sjöng vi lite singstar och hade charader. Vilket var riktitgt kul, man fick sig ett riktigt skratt. Hel sjuka grejer som vi skulle göra ;b haha.
Sen tog jag och MalinA bussen hem.
Det var ett tag sedan man gick dit, det är snart 2 år sedan ;s tiden går sjukt snabbt. Men jag hittade fortfarande i alla fall. Sen satt jag och väntade på att Malins buss skulle komma, så snäll som man är, haha.

Nej nu ska jag ta och sova lite, en dag imorgon okcså.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0